Система за електронен обмен, класификация и осчетоводяване на документи
Sendera е изключително удобно решение за електронен обмен, обработка, класификация на всякакъв вид документи (фактури, договори, болнични, кредитни и дебитни известия, банкови извлечения и др.) и автоматично осчетовoдяване.
Със Sendera App правите снимка или споделяте файл директно от Вашето мобилно устройство с Android или iOS.
Преди изпращането разполагате с опция за добавяне на допълнително пояснение към документа като вид, начин на плащане и забележка със свободен текст. Файлът автоматично се изпраща разпределен в папка на компютъра на получателя с инсталирана Sendera PC.
Използвайки Sendera си осигурявате изцяло дистанционен, по-спокоен и организиран процес на работа.
Приложението за мобилни устройства с Android и iOS – снима и изпраща всякакъв тип документи:
– Удобно и модерно
Инсталирате за секунди, без ограничения на произволно Android или iOS устройство
– Без забравени фактури
Съкращава времето за изпращане на физическите документи и предотвратява тяхната загуба
– Използвате лесно
Правите снимка с натискане на един бутон или избирате от вече съществуващи файлове
– Организирате в движение:
Посочвате допълнителна информация за документа – вид и начин на плащане